چگونه برای درمان عملکرد کلیوی با 33٪ در FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان عملکرد کلیوی با 33٪ در FSGS

چگونه برای درمان عملکرد کلیوی با 33٪ در 33٪ FSGS¿Cómo درمان عملکرد کلیه در FSGS؟ به طور کلی، یک بار مردم FSGS، عملکرد کلیه خود را پایین بیمار با 33 درصد از عملکرد کلیه است gradualmente.Para، خود را بیماری در مرحله 3 کاهش یافته است، تقریبا مرحله 4 بیماری renal.Si می خواهید برای کاهش بیماری خود را، شما باید درمان oportuno.Why FSGS اتفاق افتاده است؟

چرا اتفاق افتاد FSGS؟

سیستم ایمنی بدن شما به اندازه کافی برای جلوگیری از مهاجمان خارجی مانند جرم باکتری، آنتی ژن virus.Cuando به بدن شما و بدن خود را آنتی بادی تولید برای مبارزه با آنتی ژن های بسیاری، و در طول این دوره، تا حد زیادی پیچیده می تواند ایمنی بدن تولید و وارد گردش خون از sangre.Cuando کلیه جریان خون از طریق این پیچیده ایمنی را می توان در حلقه مویرگ های گلومرولی سپرده و باعث آسیب به سلول های epiteliales.Las سلول های اپی تلیال آسیب دیده در میوفیبروبلاست تولید ام اس گلومرولی و پس از آن شروع روند renal.How فیبروز برای درمان FSGS؟

چگونه برای درمان lafunción کلیه با 33٪ در FSGS؟

در واقع، که آن را به شکل این بیماری می آید، درمان نقطه توصیه من clave.Aquí درمان برای درمان FSGS.Te شما اطمینان دهم که با کمک این بیماری مفید است، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته به تدریج

سلول های بنیادی با هدف تعمیر کلیه آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن humano.Incluye شش مرحله، هر مرحله دارای هدف روشن خود را دارد. طب سنتی چینی نقش مهمی برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمونوتراپی inmune.Ahora شده است در نقش بالینی مورد استفاده قرار دارد.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما سعی خواهد کرد برای کمک به همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: